lauantai 17. marraskuuta 2012

kolmekymmentä duhhh

Päivä 30: AAMUNI


en tiedä mitä lukee, mutta en diggaile heti puhumisesta. jos silmäni aukaisen.

Päivä 31: Lempipaikkani!!


Mökkihuudiloilla Nurmeksen Petäiskylässä, Pihjalamäellä. Kaikista maailman kolkista ihanin, hunajaisin!! <3


ensinnäkin, epäonnistuin ehkä taas tentissä. tunnen olevani huono yliopisto-opiskelija. asiat kiinnostaa, mutta en itse tarpeeksi panosta opiskeluun. näin totesi myös kurssikaveri. naurettavaa, sillä AVOIN yliopisto. työn ohella. ja sitku oon sanonu jotta mullon töissä melko iisii. ni paskan marjat ja vihan vitun hedelmät. tässä sitä ollaan: feilattu mitän todennäköisimmin. TAAS. aina ei voi onnistua, mutta ärsyttää ku se on oma vika. tässä saatte nyt angstia. eikä mitään saatanan tekopirteilyä uittuu! :D oikeesti saatana. mie oon ihan intopiukeena ja henkinen muna huurussa puheviestinnän opinnoista. mutta vittu, sit mie omalla laiskuudellani tunaroin senkin mahiksen päästä tenttiä läpi. nyt tarvii rahan lisäksi miljuunannen munkin sekä ihmeen jotta pääsen vikasta tenttikerrasta läpi. minuu taas vaihteeksi innostuttaa ajatus lukea tenttiin. tiedän kuitenkin saatana sen menevät vituilleen. HUPSISTA, hitto meikähän kiroilee. oon ollu aina niin kiltti ja tunnollinen. työelämä ja rappioelämä rapistuttaa. tää on niin säälittävää. ei saa edes sääli pill.... pisteitä (Niinku maestro -K- totesikin!) oon vaan niin pettynyt itseeni. millonkohan viimeksi näin pahasti? noh, itseppähän olen opintoni kustantanut ja kannan kaiken vastuun.

I haz spoken. Kiitos.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti