torstai 1. marraskuuta 2012

PÄIVÄ 13

Päivä 13: Mun ystävä/ ystäviä!

Tässä minä ja ihanin Sapelliini!

Minulla on paljon tovereita, läheisiä ja vähemmän läheisiä. Mutta yhtä kaikki- tärkeitä- Jokainen tovereistani on sydämessäni. Menneepä muuten tosi siirappiseksi, mikä on minussa ihme. :D Ystäviä on ollut koko ajan, vaikka onkin joutunut koulunvaihdoksen takia aivan uuteen porukkaan. Porukka on alakoulusta muotoutunut, etenkin yläkoulussa oli jänniä aikoja. Mulla oli tunne, että en ollut niin rohkea luokkaani nähden. Siis lähinnä päihdeasioissa. Muut oli niinsanotusti isompia ja tosi koviksia. Ja, nyt oon syyllistynyt arvosteluun, mutta kerron vain fiilikset tuolta ajalta. Riparin myötä sain paljon kavereita, etenkin poikapuolisia. Tuntui semisti oudolta, koska monet pojat kiusasivat yläkoulussa. Ei sillä tavalla, sillä "Rakaudesta se hevonenkin potkiii!" Isoskoulutuksessa oli muutama jätkä, joka liikkui kiusaajieni kanssa samassa seurassa. Seukkarilla kuitenkin oli niin vastaanottava meisinki, että päätettiin jäädä sinne hengailemaan kolme kertaa viikossa. Näin raskaan sarjan tyttö paljastaa sielullisen puolen. 








Oon saanu kavereita konserteissa, lähinnä nyt noissa
"hevikeikoilla". En pahemmin oo muilla keikoilla käynykkään. Profane Omen on ollut semmonen kavereita tuonut partio! PEEEOOOO piireissä on tutustunu enemmän semmosiin hevi-immeisiin. Hevi sitä, hevi tätä. :D Oma rockpuoli on vaan vahvistunu kyseisten ihmisten seurassa. Kerrannii joitain, jotka ymmärtää mun musiikista. Mun kavereista moni on ilmaissut negatiivisen mielipiteensä raskaasta säveltapailusta :D Sitten kaveripiiri on laajentunu tosi hurrrjana viimeisen kahden vuoden aikana.
Ystävien kanssa tulee rällättyä, hiljennyttyä, rokattua, moshattua, naurettua, itkettyä ja vallan vaikka mitä!
Ja tottakai, pohjois-karjalalainen sosiaalisuus ja uteliaisuus on kartuttanut ystäväpiiriäni :)
Ootte ihan ihania!


PRÄTKÄHIIRET GOES ABIT
PRÄTKÄHIIRET GOES VAPPEN














TYTÖT GOES YLIOPPILAS

 Ystävyys tarkoittaa kahden tai useamman ihmisen välistä ihmissuhdetta, jota pidetään tuttavuutta läheisempänä - tosin molemmissa on eritasoista läheisyyttä. Ystävyyttä ja tuttavuutta ajatellaan yleensä saman jatkumon osina.

ENSIMMÄINEN JA IHANAISIN!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti