lauantai 16. helmikuuta 2013

Ei mitään käryä

Paikkaan nyt muutaman päivän musahaasteet

KE 20. Tämä kipale, ku oon vihainen.


Wormrot kelpaa rage-Tanjaan!!

To 21. Kun oon iloinen.


Nocebo-albumin ehdotonta hassuutta ja lystikkyyttä!!


SYSIÄSSÄ eli kotoisemmin bersposki! Tämä tuo mieleen kaikkea iloista, ihanaa, onnellista, jännää, joten tämä on ilon kappale!!

Pe 22. Kun olen surullinen.

PAHA PAHA




Surullinen, mutta hyvä kappale. En muista jotta mitä kappaileita kuuntelen ollessani surullinen. Usein suruuni kuuntelen vaan hyviä kappaleita. :D

La 23. Tämän haluaisin kuulla omissa häissäni.

IHANAA!




Joskus ala- ja yläkouluaikoina halusin tämän omiin häihini, jotka on joskus joskus :) Kaunis kappale, mutta hieman pitkä keissi tulisi häätanssista :D

VIIKATE- HAAKSIRIKKOISET
- Kaunis kappale
-hauska kappale "Kaaso pohjassa kuljetaan. Nuori pari kakun leikkaa."



Ystäväni linkitti tämän minulle. Kertoi tämän toimivan hääolosuhteissa, mutta ei kuitenkaan kirkossa :) Tämä on loistava sovitus kitaroineen. Mie oon sulaa vahaa ja rupeen haaveilemaan omasta häätanssista, joka puolison kanssa huojutaan. Toisesta tiukasti kiinnipitäen :3 <3


2 kommenttia:

  1. Mä hymyilen sulle ja tolle viimeiselle biisille KOMMENTTEINEEN! :)

    T.Hellu Tapsa

    VastaaPoista
  2. Oooi, niin mieki kommentillesi HELUNA! :))

    VastaaPoista